Dos dies d'Osona d'orientació
| Índex d'article |
|---|
| Dos dies d'Osona d'orientació |
| Informació tècnica |
| Fotos del terreny |
| Hores de sortida (starting hours) |
| Resultats (results) i WinSplits |
| Routegadget |
| Totes les pàgines |

El cap de setmana del 2 i 3 d’octubre la Unió Excursionista de Vic organitza els dos dies d’Osona d’orientació, proves puntuables per la Copa Catalana de curses d’Orientació 2010.
- Dissabte 2 d'octubre de 2010: cursa de mitja distància a Sant Marc (Calldetenes)
- Diumenge 3 d'octubre de 2010: cursa de llarga distància a Tavertet

INFORMACIÓ GENERAL
Programa
Dissabte 2 d'octubre i diumenge 3 d'octubre
- De 8:30 h a 9:30 h - recepció de participants, recollida de dorsals i inscripcions fora de termini.
- 9:30 h - formació pels debutants
- 10:00 h - inici de les sortides
- 13:30 h - tancament de l’arribada
- 14:00 h - sorteig d'obsequis (diumenge)
En acabar la cursa, hi haurà avituallament per a tots els participants.
Inscripcions Actualitzat!
Les inscripcions ESTAN TANCADES. Només s'acceptaran inscripcions fora de termini el mateix dia de la cursa a partir de les 8.30h al lloc de competició.
- Les persones que no estiguin federades i es vulguin inscriure el mateix dia de la cursa, per agilitzar la inscripció, es prega portin omplerta la fitxa d'inscripció a la taula d'inscripcions.
- No es garantirà la disponibilitat de mapes dels circuits de categories federades per a les inscripcions fora de termini.
- Gràcies a tots els que us heu inscrit:
- 310 inscripcions a Sant Marc.
- 398 inscripcions a Tavertet.
- Esperem que gaudiu d'unes positives jornades d'orentació a la comarca.
- I a més, tindrem representació internacional a les categories d'èlit, amb corredors suècs i txecs.
Preus per cursa
| Federats | No federats (cursa + assegurança) |
|||
| Dins termini (fins 28/9) |
Fora termini (dia de la cursa) |
Dins termini (fins 28/9) |
Fora termini (dia de la cursa) |
|
| Categories oficials (majors d'edat) |
10 € | 15 € | 15€ | 20 € |
| Categories oficials (menors d'edat) |
4 € | 9 € | 8 € | 13 € |
| Categories de promoció (majors d'edat) |
5 € | 7 € | 8 € | 10 € |
| Categories de promoció (menors d'edat) i encintat |
1 € | 3 € | 4 € | 6 € |
El correxic és gratuït.
Lloguer sportident
| Circuits | Preu |
| Categories oficials | 6 € |
| Categories promoció | gratuït |
Sortides
- Les hores de sortida es publicaran en aquest mateix web el divendres abans de les curses.
- El dissabte dia 2 a Sant Marc es cridaran els corredors/es 3 minuts abans de la seva hora de sortida.
- El diumenge dia 3 hi haurà una pre-sortida 10 minuts abans de la seva hora de sortida.
Premis
Els premis s'entregaran als primers classificats de cada categoria en la suma dels dos dies. El lliurament dels premis es farà el diumenge, a partir de les 13:30 h.
A continuació hi haurà el sorteig de diferents obsequis, segons el número de dorsal:
- Un cap de setmana de lloguer d'autocaravana gratuït, gentilesa de Campu Rent.
- Material esportiu, gentilesa de Esports Serrabassa.
- Material de fitness, gentilesa de Fitness Vic.
Com arribar-hi?
Dissabte 2 d'octubre, Sant Marc (Calldetenes)
- Des de la C-25 agafar la sortida Calldetenes/Sant Julià de Vilatorta. Anar cap a Sant julià i creuar el poble. Al final del poble agafar un trencant a la dreta direcció Vilalleons/Polígon industrial. Al punt quilomètic 2 (després de creuar l'eix transversal) agafar la primera carretera a la dreta, amb una recta molt llarga que porta a Sant Marc.
- Des de Vic anar direcció Calldetenes, creuar el poble, seguir direcció Sant Julià i seguir les instruccions de dalt.
- Qui vulgui dinar al restaurant que hi ha al mateix lloc de la competició ha de reservar taula prèviament al telèfon 938863702.
- Zona de competició

- Mapa d'accés a Sant Marc
Mostra Sant Marc en un mapa més gran
Diumenge 3 d'octubre, Tavertet
Mostra Tavertet en un mapa més gran
Aparcaments
Dissabte 2 d'octubre, Sant Marc (Calldetenes)
A la mateixa zona de competició.
Diumenge 3 d'octubre, Tavertet
L'ajuntament habilitarà una zona d'aparcament per autocaravanes. S'hi podrà estacionar a partir del divendres 1 d'octubre a les 20:00 h del vespre. Es podran utilitzar el lavabos de la Fira del Llibre de Muntanya.
El mateix dia de la cursa s'utilitzarà el mateix aparcament que per la Fira del Llibre.
Contacte
Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb l'organització, escrivint un correu electrònic a: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la .
Col·labora
