Magnífics resultats Internacionals de Berta Meseguer
Escrit per Oriol Andreu dimarts, 28 de setembre de 2010 11:35
La darrera prova del mes de setembre ha sigut el “XII Meeting de Orientação do Centro”. Paral·lelament a aquest esdeveniment esportiu, disputat a Leiria (Portugal), s'han celebrat les proves de Copa Llatina i Campionat Ibèric.
De la Unió Excursionista Vic (FredVic) hi han participat sis orientadors: l'Adela Illamola, la Virginia Güell, en Jordi Arumí, en Juli Serrat, la Berta Meseguer i l'Oriol Andreu. Cal destacar que la Berta Meseguer ho ha fet formant part de la selecció espanyola en el Campionat Ibèric.

Berta Meseguer ha aconseguit pujar al podi en la prova de llarga distància, on ha obtingut una excel·lent 3a posició.
En la prova de mitja distància s’ha quedat a les portes del podi, al finalitzar en el 4t lloc. Aquestes dues competicions s’han disputat a Pedrógão, en un terreny molt tècnic i uns circuits d'una exigència física important.

També s'ha disputat una prova esprint, la qual ha tingut lloc a localitat de Leiria. En aquesta, Berta Meseguer ha aconseguit la 6a posició.